Coworking birden fazla çalışanı bulunan firmalar için geliştirilmiş bir ofis ürünüdür.Coworking, farklı işletmelerden veya bağımsız çalışanlardan oluşan bir grup insanın aynı fiziksel çalışma alanını paylaşarak birlikte çalışmasıdır. Bu ortak çalışma alanları, genellikle profesyonel bir ortam sunar ve işbirliği, iletişim ve ağ oluşturma fırsatları sunar. Coworking, tek başına çalışanlar için sosyal bir deneyim sağlarken aynı zamanda maliyetleri düşürüp esneklik ve verimlilik sağlar.
Bu firmalar çalışanları için günlük kullanımlı paketler alarak, çalışanları Inowork ofislerinin lounge alanlarında çalışabilecekler. Çalışanlarınızın kaç gün çalışacağını planlayarak sizlere günlük kontörlü paketler hazırlıyoruz. Bu paket ile aldığınız günlük kullanımları, çalışanlarınız kontörlü yani günlük kullanım şeklinde kullanabilirsiniz. Bize kaç günlük kullanıma ihtiyacınız olduğunu söylemeniz yeterli, sonrasında size uygun günlük paketlerimizi teklif edelim.
Çalışma alanlarından sınırsız olarak faydalanabilir miyim?
Coworking’te hizmet aldığınız ofislerin ortak çalışma alanlarındaki masalarda işlerinizi planlayabilir, sanal paketiniz bünyesindeki diğer tüm hizmet desteğini alabilirsiniz.
Coworking paketinde günlük kullanım nasıl hesaplanır? Minimum kontrat süresi ne kadardır?
Coworking paketinde minimum kontrat süresi 6 aydır. Birden fazla çalışanı bulunan firmalar için geliştirilmiş bir ofis ürünü Coworking kurumsal pakette günlük kullanım hesaplaması ortak alanda çalışacak kişi ve çalışılacak gün sayısına göre yapılmaktadır.
Coworking paketinde toplantı hizmetinden nasıl faydalanabilirim?
Paket kapsamında tüm coworking kullanıcılarımızın ayda 1 saat toplantı odalarımızı kullanım hakları vardır. Kullanım sağlayacağı önceden belirterek odayı ayırtmaları yeterlidir.
Coworking paketinde sekreterlik hizmeti var mıdır?
Paketiniz kapsamında tarafınıza bir adet telefon numarası tahsis edilmektedir. Bu numaraya gelen çağrılarınızın profesyonel bir ekip tarafından şirket isminizle cevaplanması ve arayan bilgisinin elektronik postayla iletilmesi sağlanır.
Coworking paketinde kargo hizmeti nasıl olur?
Şirketiniz adına gelen tüm evraklarınız posta odamızda muhafaza edilip, istediğiniz şekilde tarafınıza ulaştırılır.
Coworking paketinde toplantı odası kullanımı nasıl olur? Ek olarak toplantı hizmeti satın alabilir miyim?
Paket kapsamında tüm coworking kullanıcılarımızın ayda 1 saat toplantı odalarımızı kullanım hakları vardır. Kullanım sağlayacağı önceden belirterek odayı ayırtmaları yeterlidir.
Coworking paketinde eşyalarımı koyabileceğim bir alan mevcut mudur? Kilitli bir dolap kiralaması yapabilir miyim?
Coworking hizmeti dahil olmak üzere tüm sanal ofis seçeneklerimizde paket içinde kilitli dolap hizmeti bulunmamaktadır.
Günlük, haftalık veya yıllık kiralık ofisler sunuyoruz. Antalya'nın en iyi lokasyonunda. Ücretsiz fiyat teklifi alın!
*Site kullanım koşulları ve gizlilik politikasını kabul etmiş olursunuz.
Adresimiz
Yenigün Mh. Mevlana Cd. B/Blk 5.Kat No:26 Midtown Plaza Muratpaşa/ANTALYA
Hemen Arayın
+90 538 724 48 09
+90 554 158 49 10
Yenigün Mh. Mevlana Cd. B/Blk 5.Kat No:26 Midtown Plaza Muratpaşa/ANTALYA